Το ΣΔΑ παρέχει τους χρήστες του εργαλεία νέας γενιάς, τα οποία προσφέρουν τη βέλτιστη διαχείριση των ακινήτων. Το λογισμικό μας οργανώνει όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες για τα ακίνητά σας, με τη χρήση δυναμικών βάσεων δεδομένων. Παρέχονται, επίσης, κανονικοποιημένες λίστες με αναλυτικά δεδομένα διευθύνσεων και στοιχεία που αφορούν στο ακίνητο αυτό καθ’ αυτό (π.χ. είδος ακινήτου, αριθμός ορόφων, κ.λπ.). Η νομική κατάσταση της κάθε ιδιοκτησίας είναι ένα στοιχείο που διαχειρίζεστε μέσω του λογισμικού μας, καθώς προσφέρεται η αποδελτίωση και παρακολούθηση των εγγράφων, αυτών που τα εκδίδουν, καθώς και η διασύνδεσή τους. Οι ιδιοκτησίες κατηγοριοποιούνται ανάλογα με το εάν είναι μισθωμένες, εκμισθωμένες ή προς πώληση. Κάθε μία από αυτές τις καταστάσεις συνοδεύεται από ένα ειδικό υποσύστημα που εγγυάται την άριστη και συνολική διαχείριση. Για παράδειγμα, το τμήμα πωλήσεων ακολουθεί τη διαδικασία πώλησης ενός ακινήτου, συμπεριλαμβανομένου του κύκλου των πιθανών αγοραστών, όσων ενδιαφέρονται, καταθέτουν προσφορές, των μεσιτών που έχουν κληθεί να φέρουν εις πέρας την πώληση, καθώς και των δικτύων που ασχολούνται με τη διαφήμιση του ακινήτου.
Το ΣΔΑ προσφέρει πλούσια λειτουργικότητα που περιλαμβάνει την έξυπνη αναζήτηση πληροφοριών και την έκδοση αναφορών μέσω ειδικού εργαλείου εξασφαλίζοντας ότι ο χρήστης μπορεί να παράγει ιδιοποιημένες αναφορές με δυναμικά κριτήρια. Το λογισμικό παράγει πολλαπλά τυποποιημένα οικονομικά έγγραφα για την κάλυψη των υποχρεώσεων της εταιρίας προς την εφορία, και περιλαμβάνει πληθώρα επιμέρους στοιχείων και δυνατοτήτων που θα χαρούμε ιδιαιτέρως να σας παρουσιάσουμε από κοντά.